poniedziałek, 16 czerwca 2014

Nie dokończona rozmowa- ucieczka cz. 3

Nie dokończona rozmowa- ucieczka cz. 3

 Lwiczka była już daleko od Lwiej Ziemi...
- Gdzie pójść, gdzie pójść?- myślała ruda lwiczka- Może tam...

Nagle coś ją odepchnęło. Gdy wstała, zobaczyła Zari, ale nie taką jaka była na co dzień. Była lekko przezroczysta. Wyglądała jak Uru wtedy, gdy ją spotkała...
- Zari?! C.. Co ci się stało?!
- Ruda, muszę ci coś przekazać! Mam tylko 5 minut na to- mówiła Zari- Ledwie wyprosiłam tych strażników nieba a wię...- nagle Idia jej przerwała
- Jacy starżnicy nieba? Co ci się stało?!
- Teraz ja mówię, nie przerywaj mi! - ciągnęła dalej córka Vitani- Jestem duchem, spadła na mnie skała- móiła w pośpiechu- Ale teraz nie na to czas! Mam ci do powiedzenia kilka spraw!
- Umarłaś?! Jak to, to niemożliwe! Ty ze mnie żartujesz tak?
- Nie! - krzyknęła- Dobra muszę ci to powiedzieć, a więc...- Znowu Ruda jej przerwała
- Najpierw powiedz, co chcesz powiedzieć swojej mamie.
- Ale mam ważniejszą sprawę- mówiła
Idia się popatrzyła na nią, tak przekonująco, że powiedziała jej co chce przekazać Vitani zaczęła mówić bardzo szybko aby jej starczyło czasu
-... na Rajskiej Ziemi w końcu spotkałam Harry'ego! Od razu się za przyjaźniliśmy. Jest bardzo podobny do taty- mówiła czule Zari- Powiedz jej też, żeby się nie martwiła, jest mi tu dobrze i powiedz, że tęsknie za nią, i spróbuj ją pocieszyć- zakończyła
- Oczywiście kuzynko- Idia jej odpowiedziała- teraz powiedz te "ważne" sprawy.
- Dobra, a więc..- przerwała
Zari zaczęła powoli zanikać.
- O nie! Dobra! Mam jeszcze kilka sekund! Dobra, Idia musisz uciekać, ta lwica, co zaatakowała Aidi, wraz z innymi lwicami chcą cię dorwać! Musisz uciekać! I jeszcze Ai....- lwiczka nie zdąrzyła dokończyć
- Z... Zari...- Idia powiedziała smutnym tonem - C... co mi chciałaś powiedzieć? Dlaczego umarłaś...
Po tym popłakała się. Chwilę potem ze smutną minką, zastanawiała się jak powiedzieć swojej cioci to, że ukochana kuzynka nie żyje i to co Zari poprosiła, aby przekazać, a zarazem nie zdradzić swojej kryjówki, nadal nie chciała wrócić do domu. Nagle przypomniała sobie co jej kiedyś pokazał dziadek. "Wyciągnęła" swoje pazury i napisała na skałce to co jej powiedziała Zari. Wezwała jakiegoś fioletowego ptaszka dała mu skałkę i powiedziała aby poleciał z nim na Lwią Skałę.


 Po tym jak zwierzątko odleciało, ruda lwiczka usłyszała jakiś szelest i rozmowy. Była to Kifaa i kilka innych lwic. Idia zaczęła uciekać.
- Chodźcie idziemy!- powiedziała Kifaa
Jedna z lwic zauważyła ślady Idii.

- Hej zaraz! Tam są ślady jakiegoś lwiątka! To może być ona! Chodźcie tam!- Zawołała Erea

- Świetnie Erea! Gdyby Pan tu był, byłby z ciebie dumny! Idziemy za śladami!- Kifaa pochwaliła
Idia biegła tak szybko jak tylko mogła. Gdy czuła, że niebezpieczeństwo minęło zatrzymała się. Ku jej zdziwieniu zobaczyła Timona i Pumbę. Spróbowała się ukryć, ale surykatka i guziec ją zobaczyli...
- Timon, patrz to Idia!- powiedział Pumba
- Idia! Gdzie ty byłaś dziewczyno?! Szukamy cię od samego rana! Chodź idzemy do domu!- surykatka powiedziała do Rudej
- Nie! Nigdzie nie idę!- zaprotestowała Idia
- Ale dlaczego?- zapytał się guziec
- Bo oni mnie i tak tam nie szanują! Mają swoją Aidi! I nawet mnie nie proście abym wróciła i tak się nie zgodzę!- odpowiedziała
- A więc choć z nami!- Zawołał Timon
-Gdzie? - zapytała z ciekawieniem Lwiczka
-To niespodzianka!- powiedział radośnie guziec, patrząc na Timona
 - Nikogo tam nie będzie tak?- lwiczka chciała mieć pewność, że nikt jej nie znajdzie.
- Obiecujemy- powiedzieli obaj
Tymczasem u Złych Lwic...
- Ślady tu się urywają...-powiedziała do Kify Figia
Po lewej Kifaa, po prawej Figia
- Niech to uciekła nam!- krzyknęła zezłoszczona Kifaa
- Chodźcie musimy ją znaleźć, inaczej Pan będzie niezadowolony!-powiedziała Erea
- Idziemy!- zawołała Figia

2 komentarze:

  1. Zapowiada się coś ciekawego! Serio nie mogę się doczekać! Pozdrawiam

    Karolina Love♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :) Mam nadzieję że jak najszybciej dodasz nowy rozdział :) jeśli chcesz przeczytaj nowe notki http://krollew-dalsze-zycie.blog.pl/ a tu rozpoczynam II sezon http://krollew-dalsze-zycie-sezon-ll.blogspot.com/
    Pozdrawiam Lwica Lila (Lila640) mam nadzieję że wpadniesz i zostawisz po sobie komentarz :*

    OdpowiedzUsuń