niedziela, 8 czerwca 2014

12."Oni wolą ją ode mnie!"- ucieczka cz. 1

12."Oni wolą ją ode mnie!"- ucieczka cz. 1
Aidi zamieszkała na Lwiej Skale. Leah zaprzyjaźniła się z nią, tak jak i Koda i ich przyjaciele. Tylko Idia jej nie ufała. Uważała, że ona ma jakieś złe plany, ale nikt jej nie chciał wierzyć. Myśleli po prostu, że lwiczka jest zazdrosna.
 Idia, spróbowała przekonać swoją kuzynkę- Zari...

Idia: Zari, może ty mi uwierzysz?
Zari: W co Ruda*?
Idia: Że Aidi coś kombinuje!
Zari: Że co?! Aidi to Wspaniała lwiczka! Oooo.. Ktoś tu jest chyba o kogoś zazdrosny...


Idia: Wcale nie! Ja wiem, ja to czuje, że ona coś kombinuje! Czy nie wydaje ci się dziwne to, że była na Złej Ziemi!
Zari: Mówiła, że jakaś lwica ją zaatakowała.
Idia: I ty w to wierzysz?!
Idia odeszła zdenerwowana.
Idia: Ze ja, zazdrosna... O nią!
Gdy Idia tak mamrotała, zobaczyła Sarię i Inakę, które ze sobą o czymś gadały. Lwiczka podeszła bliżej, żeby coś usłyszeć.
Sariaa: No cóż, Księżniczka Kiara i Książe Kovu powinni zaadoptować Aidi! Tak się świetnie razem bawią!
Inakaa: Pewnie! Nawet lepiej niż z Idią! Bardziej pasuje do książęcej rodziny, niż ona. Powinni się nad tym zastanowić. Słyszałam, że Kovu bierze Leah, Kodę i Aidi na wycieczkę, jutro z rana.
Sariaa: A Idia nie idzie?
Inakaa: Wspominał tylko o nich...
Idia przestała już słuchać. Pobiegła do wodopoju. Nie biegła szybko, bo niedawno jej noga wyzdrowiała i musiała się jeszcze oszczędzać. Stanęła i popatrzyła się w swoje odbicie.

Zastanawiała się nad tym o czym mówiły lwiczki. Nagle poleciały jej łzy.
Idia: Rodzice wolą ją chyba bardziej ode mnie...
Idia postanowiła coś niebywałego. W nocy...
Idia: I tak mnie tu nie potrzebują... Mają tą swoją Aidi... Więc, idę...
Idia uciekła!

-------------------------------------------------------------------------
Ruda- Zari tak mówi czasami na Idię

2 komentarze:

  1. Super nocia! Żal mi Idii :( Czekam z niecierpliwością na C.D :)
    Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka. Czemu nikt nie wierzył Idii. To nie fair. Idia powinna się zastanowić zanim uciekła.

    OdpowiedzUsuń