niedziela, 22 kwietnia 2018

Notka Informacyjna!


Przede wszystkim chciałam podziękować wszystkim którzy czekali wytrwale na wznowienie działań tutaj! Przesyłam Wam wszystkim serduszka wdzięczności <3 
A więc jak już niektórzy zauważyli, powstała po tylu latach w końcu nowa nocia. 
A więc tak, blog zostaje oficjalnie wznowiony, jednak gotowy do kolejnych rozdziałów będzie dopiero w okolicach czerwca, a główny wpływ ma tutaj na to szkoła. Niestety nie mam na tyle czasu aby codziennie coś pisać, czy aby co tydzień były kolejne rozdziały. Możliwe, że przed czerwcem coś może się pojawić, czego nie obiecuje, gdyż mam teraz wycieczkę zagraniczną na dłuższy czas oraz oceny do poprawienia, dlatego no brak czasu. 
Ale blog zostanie dokończony. Nie zostawię go tak bez zakończenia w połowie, gdyż nie lubię zostawiać swoich prac bez zakończeń, co niestety mi się zdarza czasem. Jednak za dużo pracy włożyłam tutaj, mimo, że patrząc teraz na niego stwierdzam, że mogłam lepiej zadbać o wszystko wliczając w to dokładność fabułki.
A co do fabuły, minęły te trzy lata, więc jednak trochę moje wyobrażenie tego się zmieniło. Wiele rzeczy które się stały do momentu ostatniego z wcześniejszych lat rozdziału są niedopracowane, zrobione na jeden raz, na szybko, bez większych konsekwencji, co mnie trochę zirytowało xD Dlatego też postaram się to wszystko poukładać, naprawić, więc fabuła może się strasznie zmienić niż ta w którą stronę szła. Dlatego przepraszam, jeżeli pominę niektóre wątki, które mogły wydawać się ważne, bądź nie martwcie się, jeżeli nagle dodam coś ważnego, a nie było zawarte to we wcześniejszych notkach. Zrobię to tak, a raczej postaram się, aby wszystko wyszło na prostą drogę, gdzie wszystko ze sobą współgra ^^ 
Ale jedna rzecz, która mnie dręczy odkąd przeczytałam z powrotem kilka notek wstecz i  z którą muszę się podzielić....Wybacz Zari za tak prostą i wczesną śmierć T^T Mogłam dać ci więcej czasu na rozdziałach! Miałaś lwico potencjał, którego nie wykorzystałam T^T 
Ale no nie cofnę już tego....Nie popełnię już takiego błędu! xD
No ale wracając

 ***
Jeżeli macie tylko ochotę i wciąż tutaj wchodzicie zapraszam Was na mały konkursik z okazji wznowienia działań na blogu!
Na adres : julliasu@interia.pl 
Wyślijcie mi wymyślone i narysowane przez Was lwy i lwice, a zwycięskie pojawią się na blogu jako jego bohaterowie ^^ 
To będzie taki prezencik połączony z konkursem ode mnie dla Was ^^

 ***

To powinno być jak na dzień dzisiejszy wszystko.
W takim razie widzimy się w czerwcu lub wcześniej~ 
Do następnego :* 
Pozdrawiam Was wszystkich najserdeczniej ^^

2 komentarze:

  1. Zgłaszam się do konkursu i już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za wzięcie udziału <3

      Zapomniałam wspomnieć jeszcze w noci, więc dopiszę przy okazji teraz - wyniki konkursu ogłoszę na początku czerwca :3

      Usuń